lawak pendek

View previous topic View next topic Go down

lawak pendek

Post  Tiger on Sun Jun 08, 2008 12:44 pm

SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?

DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum, lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.

--------- Smile ---------------

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

--------- Smile ---------------

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?

DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa dia mati dalam air!

--------- Smile ---------------

SAM: Semalam aku nampak hantu!

DOL: Uih! kau terkejut tak?

SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku.

DOL: Mana kau tahu?

SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer....

--------- Smile ---------------

SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?

DOL: Gula dah habis!

SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?

DOL: Kan aku kata, sebab gula dah habislah

--------- Smile ---------------

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.

DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil

elektrik, api rumah aku dah kena potong!

--------- Smile ---------------

SAM: Aku ada AIDS? mana ada...

DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu...

--------- Smile ---------------

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!

DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi.

--------- Smile ---------------

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.

DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"

_________________
tiger is tiger not cat.... hehheeh

Tiger
moderator

Male
Number of posts : 77
Age : 29
Location : kelantan
Registration date : 2008-06-08

View user profile

Back to top Go down

yOOOO ~~~~

Post  LagendaZ on Fri Aug 01, 2008 8:15 am

Hmmmmmm ~~~ bley tahan ~~~

LagendaZ
Special Member

Male
Number of posts : 311
Age : 22
Location : Miri sarawak
Registration date : 2008-03-21

View user profile http://wolfgang.goodbb.net

Back to top Go down

lawak pendek

Post  ^4GT^ on Fri Aug 01, 2008 11:46 pm

Bole Tahan....Ko tahan Ape LagendaZ..Hahaha

^4GT^
moderator

Male
Number of posts : 281
Age : 32
Location : Kluang,JOHOR
Registration date : 2008-06-08

View user profile http://www.facebook.com/norazlihan.bujang

Back to top Go down

yoooo ~~~

Post  LagendaZ on Sat Aug 02, 2008 12:27 am

tahan kentuuttt :p wkakakakakak !!!

LagendaZ
Special Member

Male
Number of posts : 311
Age : 22
Location : Miri sarawak
Registration date : 2008-03-21

View user profile http://wolfgang.goodbb.net

Back to top Go down

Re: lawak pendek

Post  Sponsored content Today at 1:35 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum