Surat cinta sadis...

View previous topic View next topic Go down

Surat cinta sadis...

Post  waniaida on Mon May 05, 2008 8:46 am

Buat renungan kita bersama....

Ayang,
Valentine hari tu, Ayang tanya tang mane kite sayang kat Ayang.Time tu kite x dapat nak jawab.Ayang merajuk kat kite, kite dah penat nak layan. Ayang call kat kite, kite malas nak jawab. Tang mana ek kite sayang kat Ayang? Semalaman kite duk pikir soklan tu. Pernah ke? May be x sedalam sinta Titanic @ Taj Mahal. Sayang kite kat Ayang sangat 'kerdil'. Sebab tu la Ayang selalu merajuk ek? Tak tahula, setahu kite:

1.)Sebelom kite kenal ngan Ayang, setiap sem kiter dapat Anugerah Dekan. Bile dah kenal ngan Ayang, setiap sem, kite repeat paper. Sebelom kenal ngan Ayang kite belajar pakai duit biasiswa. Lepas kenal ngan Ayang, keluar makan lagi mintak kat emak kite.

2.)Kalau ader 1 buah epal, kite bagi kat Ayang. Kalau ade 2, kite bagi yang besar kat Ayang.

3.)kalau kite makan ikan, Ayang makan tang badan ikan tu, kite pula makan tang kepala ikan tu je..isk3..

4.)Ayang ni x la cun sangat, tapi kite x pernah kutuk Ayang x cun. Tapi kite yang hensem ni Ayang lagi kutuk ngan member depan kite, kata kite x hensem langsung. eera fazira lalu depan mata, kite diam jer. Takut kalau puji kang Ayang marah. Mat Bangla duk depan Sogo, Ayang gi ngorat time kite g tandas. Siap mintak no. tepon lagi depan kite.

5.)Kalau keluar ngan ayang, Ayang selamber jer nak makan kat Starbucks. Kite tipu, kite dah kenyang, padahal bile dah sampai umah kite makan megi jer.

6.)Sebelum kenal ngan Ayang, kite x penah ada girlfriend. Selepas Ayang kenal kite, genaplah koleksi Ayang ada 20 boipren.Kite x pernah marah Ayang playgirl, dah tu Ayang kata kite cam Tok Imam.

7.)Ayang selalu pukul dada kite, tampar muke kite, cubit peha kite, kite x pernah tengking sekalipun. Apath lagi nak cubit, tampar, nak pukul?

8.)Pernah Ayang tanye kalau Ayang jatuh cinta ngan laki lain, kite nak buat ape?Kite kate kite nak bunuh laki tu. Tapi bile kite tanye soklan yg samer, Ayang kata nak bunuh kite, emak kite, ayah kite ngan nenek kite...

9.)Kite beli mask Clinique ngan Ayang harga RM300 kite kata harga RM30. Ayang beli jam tangan kat kite harga RM30, Ayang kata harga RM300.

10.)Setiap kali berjumpe, kite bagi hadiah kat Ayang, tapi setiap tahun befday kite, Ayang kate dah lupe.

11.)Kite rosakkan headphone walkman Ayang, kite ganti 1 discman baru. Ayang rosakkan kereta kite, Ayang buat derk je.

Satu pertanyaan...X cukup sayang lagik ker kiter kat Ayang???

Kekasih terluka,
Kite.....
Sad

waniaida
Co WebMasTer

Female
Number of posts : 144
Age : 43
Location : dlm umah dpn lappy
Registration date : 2008-05-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Surat cinta sadis...

Post  wann on Sun May 11, 2008 3:01 pm

huhuhu..kasih terluka tu..
Smile
wann ni..lakukan ape jua untuk si Dia,janji Dia hepi..
Abg sayang Sue.muahhh

wann
WebMaster

Male
Number of posts : 213
Age : 32
Location : port dickson
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.wolfgang.tk

Back to top Go down

Re: Surat cinta sadis...

Post  waniaida on Fri Jun 06, 2008 10:12 am

wah wah wah...
sue pom syg abg tu...ececece
semoga bbahagia..weewittt Razz

waniaida
Co WebMasTer

Female
Number of posts : 144
Age : 43
Location : dlm umah dpn lappy
Registration date : 2008-05-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Surat cinta sadis...

Post  Sponsored content Today at 1:37 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum