8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita.., adakah anda setuju????

View previous topic View next topic Go down

8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita.., adakah anda setuju????

Post  waniaida on Mon May 05, 2008 9:14 am

1. Garang
( garang tak bertempat, suka mencarut, suka cari gaduh, cakap kasar, suka marah2 tak bertempat, silap sikit tak boleh... macam ler dia betul semua, dsb) Lelaki perlu menginsafi diri bahawa wanita bukan alat untuk melepaskan kemarahan atau perasaan geram, sebaliknya dihargai dan dilayan dengan lemah-lembut.

2. Ganas
(kaki pukul, dengan perempuan pun nak tunjuk kuat sebabtahu perempuan bukan lawannya) Lelaki bersikap ganas memang perkara utama yg dijauhi wanita sebab tak mahu mata biru atau badan lebam-lebam bila dah kahwin. Tidak kasihankah lelaki pada wanita yang lemah? Wanita bu kan lawan lelaki sebaliknya lelakilah yang patut melindungi wanita.

3. Gementar
(takut sangat, tak yakin diri sendiri, tak percaya kebolehan diri, bergantung pada orang lain, dsb) Contohnya, depan perempuan, lidah kelu sampai ayat yg dilafaz kan pun tak jelas isi butir. Lelaki perlu mengatasi rasa gementar.

4. Gabrah
(tak pandai buat keputusan sendiri, ikut pendapat perempuan saja) Perempuan tak suka lelaki yang tiada keyakinan diri atau cepat panik menghadapi sesuatu perkara.

5. Gentleman tiada
(langsung tak gentle, p entingkan diri sendiri, ambik kesempatan, dsb) Kalau masa bercinta tak gentleman, inikan pula kalau dah kahwin nanti. Lelaki perlulah menghormati wanita selayaknya. Sudah pasti wanita itu juga akan menghormati lelaki dengan perasaan hormat lagi.

6. Gerumal

(bahasa kedah -bohong atau tipu. Suka tipu perempuan untuk kepentingan diri sendiri. Sekali dua boleh maaf, tapi ni berkali2.) < /TT Lelaki tidak boleh menggunakan alasan bohong sunat utk melepaskan diri sebaliknya belajarlah untuk menjadi jujur dan bercakap benar dengan wanita. Bukankah berani kerana benar, takut kerana salah? Jika asyik membohongi wanita, sudah pasti kepercayaannnya kepada anda akan musnah.

7. Ganggo
(keterlaluan- lembut sangat, pemalu sangat, pendiam sangat, macho sangat, dll)Perempuan pun naik lemas jika lelaki bersikap keterlaluan dalam sesuatu hal. Cubalah bersikap sederhana dan mengimbangi karektor diri anda dengan baik.

8. Gatal
(miang keladi ngan perempuan lain selain dengan isteri)Tak boleh tengok perempuan dahi licin atau anak dara, mulalah pasang niat nak mengorat. Anda perlu ingat, kadangkala perempuan berpura2 melayan anda k erana ada udang sebalik batu. Mungkin dia bermata materialistik dan cintakan duit anda sahaja. Fahamilah perasaan isteri atau pasangan anda yang mencintai anda sepenuh hati! Bukankah lebih baik men ggoda isteri sah anda daripada menggoda perempuan lain yang bukan hak anda.


[justify] flower

waniaida
Co WebMasTer

Female
Number of posts : 144
Age : 43
Location : dlm umah dpn lappy
Registration date : 2008-05-05

View user profile

Back to top Go down

Re: 8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita.., adakah anda setuju????

Post  wann on Mon May 05, 2008 9:51 am

setuju sangat2 flower lol! Very Happy

wann
WebMaster

Male
Number of posts : 213
Age : 32
Location : port dickson
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.wolfgang.tk

Back to top Go down

Re: 8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita.., adakah anda setuju????

Post  aurora on Fri May 23, 2008 9:03 am

aaaaa..... stuju la jgak Neutral

aurora

Female
Number of posts : 19
Age : 36
Registration date : 2008-05-23

View user profile

Back to top Go down

Re: 8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita.., adakah anda setuju????

Post  wann on Sun May 25, 2008 4:18 am

ade yang baik..x sume jaat..

wann
WebMaster

Male
Number of posts : 213
Age : 32
Location : port dickson
Registration date : 2008-03-20

View user profile http://www.wolfgang.tk

Back to top Go down

Re: 8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita.., adakah anda setuju????

Post  shah on Thu Jun 05, 2008 11:21 pm

wahhhHHH...tapi yang no 8 tu
memang ar .... mesti la kene ngorat...
skrg ni pompuan ramai dari laki....
dari jadi lesbian..baik kawin ngan laki...
takde la dilaknat tuhan.... ngeh ngeh ngeh Twisted Evil

shah
moderator

Male
Number of posts : 93
Age : 31
Location : kuala lumpur
Registration date : 2008-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: 8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita.., adakah anda setuju????

Post  ^4GT^ on Mon Jun 23, 2008 5:01 pm

Hahahahaha...Hampeh!..Ni sabotaj ke....hahahahaha...Ape lee...tak semua ape yg cam tu...SAYA BANTAH TUAN HAKIM!!!!.....Hahahahaha

^4GT^
moderator

Male
Number of posts : 281
Age : 32
Location : Kluang,JOHOR
Registration date : 2008-06-08

View user profile http://www.facebook.com/norazlihan.bujang

Back to top Go down

@@

Post  LagendaZ on Sun Aug 10, 2008 9:49 am

jeling2 kat atas Rolling Eyes

LagendaZ
Special Member

Male
Number of posts : 311
Age : 22
Location : Miri sarawak
Registration date : 2008-03-21

View user profile http://wolfgang.goodbb.net

Back to top Go down

Re: 8G pada lelaki yang dibenci oleh wanita.., adakah anda setuju????

Post  Sponsored content Today at 6:36 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum