BOS YANG BAEK HATI..

View previous topic View next topic Go down

BOS YANG BAEK HATI..

Post  waniaida on Thu Jun 05, 2008 7:11 am

Seorang boss entah macam mana mood dia memang baik sungguh pada hari nie..
Sesiapa yang nak minta balik lima jam lebih awal hari nie dia kasi
tapi alasannya mestilah munasabah. Haaaa!!alasannya mestilah pasal
sembahyang ajer! Tau-tau macam tu ader 4 orang pekerja bawahan datang mintak balik awal..

Pekerja 1 : Assalamualaikum Boss, bulih saya pulang? Saya balik nak sembahyang kat
rumah boss, leh tak?
Boss : Tak boleh!!!Kat sini kan ader surau, sembahyang jemaah lagi, lagi
banyak pahalanya..!

Pekerja 2 : Saya bulih balik awai kut Boss?
Bosss : Hang apa pasai:
Pekerja 2 : Saya nak balik tengok anak saya sembahyang zohor ker tak?
Ntah-ntah dia ponteng?
Boss : Tak boleh balik, hang telefon saja bini hang suruh dia tengok!

Pekerja 3: Assalamualaikum Boss!
Boss: Ha? pasal pulak ni?Nak balik awal gak ker?
Pekerja 3 : Errrrr!!Yer boss, boss baik!! heee..heee!
Boss: Alasan apa lak ngko nie?
Pekerja 3 : Saya nak balik sembahyang orang mati..
Ada orang kampung saya meninggal pagi tadi,
nak sembahyang jenazah…!Boleh kut boss, yer pulang awal?
Boss : Tak bolehhh!!!Itu fardzu kifayah jer!Orang kampung lain yang
ramai tu boleh sembahyangkan. Doa kat sini pun boleh!!Dah!Pergi buat
kerja..

Pekerja 4: Assalamualaikum Boss! Saya nak balik awal boleh tak ari nie?
Boss : Naper?
Pekerja 4 : Isteri saya telefon, dia kater dia dah boleh sembahyang!
Boss: Yer ker? Ha! Kalu gitu awak baliklah…Kesian awak dah seminggu
nunggu!!!
Pekerja 4 : tIma Acih Boss!!!Heee..heeee
yessssss...yeye bole balik awal...hua hua

Razz Very Happy Very Happy Very Happy bounce

waniaida
Co WebMasTer

Female
Number of posts : 144
Age : 43
Location : dlm umah dpn lappy
Registration date : 2008-05-05

View user profile

Back to top Go down

Re: BOS YANG BAEK HATI..

Post  shah on Fri Jun 06, 2008 12:13 am

wahh...
shah tunggu waniaida je...ish ish ish

shah
moderator

Male
Number of posts : 93
Age : 31
Location : kuala lumpur
Registration date : 2008-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: BOS YANG BAEK HATI..

Post  waniaida on Fri Jun 06, 2008 1:16 am

wahahaha
tungu ape shah
tungu nk kena sepak ke
miahahahahaha..... bounce

waniaida
Co WebMasTer

Female
Number of posts : 144
Age : 43
Location : dlm umah dpn lappy
Registration date : 2008-05-05

View user profile

Back to top Go down

Re: BOS YANG BAEK HATI..

Post  shah on Fri Jun 06, 2008 4:24 am

wahh...ganas sehh.. xpe ar xjadi nak tunggu...

shah
moderator

Male
Number of posts : 93
Age : 31
Location : kuala lumpur
Registration date : 2008-06-03

View user profile

Back to top Go down

@@

Post  LagendaZ on Fri Aug 08, 2008 8:34 pm

haha...majuk lak shah Razz

LagendaZ
Special Member

Male
Number of posts : 311
Age : 22
Location : Miri sarawak
Registration date : 2008-03-21

View user profile http://wolfgang.goodbb.net

Back to top Go down

Re: BOS YANG BAEK HATI..

Post  Sponsored content Today at 6:34 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum